Premium Spirits

1
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
§1 [DEFINICJE]
Użyte w niniejszym dokumencie pojęcia posiadają następujące definicję:

  1. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin określający zasady korzystania z
    elektronicznej platformy do składania zamówień na napoje alkoholowe w serwisie
    internetowym dostępnym pod linkiem: premiumspirits.pl.
  2. Sprzedawca – B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku
    Mazowieckim (05-825) przy ul. Granicznej 30, wpisanej do rejestru
    przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st.
    Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000704738, NIP:
    7010777633, REGON: 368827450, z kapitałem zakładowym w wysokości
    100 000zł, telefon:515727767, e-mail; biuro@premiumspirits.pl.
  3. Sklep – stacjonarny punkt sprzedaży detalicznej i hurtowej napojów
    alkoholowych przez Sprzedawcę zlokalizowany: Chrzanów Mały 44, 05-825
    Grodzisk Mazowiecki
  4. Serwis– platforma elektroniczna prowadzona pod linkiem premiumspirits.pl
    przez Sprzedawcę i służąca do składania zamówień na Produkty przez Klinetów.
  5. Produkty – asortyment napojów alkoholowych dostępny i prezentowany w
    Serwisie.
  6. Klient:
    (a) konsument (osoba dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
    niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową),
    który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    (b) osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do
    czynności prawnych dokonująca czynności prawnej związanej
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową, lub
    (c) osoba prawna, lub
    (d)jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której
    przepisy prawa przyznają zdolność prawną,
    -inicjująca kontakt ze Sprzedawcą w celu zawarcia umowy sprzedaży detalicznej
    lub hurtowej Produktów.
  7. Umowa sprzedaży detalicznej – jest to umowa sprzedaży Produktów zawierana
    pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, w której zamówienie zostanie złożone za
    pośrednictwem Serwisu, a wydanie Produktów nastąpi w Sklepie.
  8. Umowa sprzedaży hurtowej – jest to umowa sprzedaży Produktów w celu
    dalszej ich odsprzedaży przez Klienta innym przedsiębiorcom posiadającym
    właściwe zezwolenia, której zamówienie zostaje złożone za pośrednictwem
    Serwisu, zaś wydanie Produktów nastąpi w Sklepie. Warunkiem zawarcia takiej
    umowy jest posiadanie przez Klineta zezwolenia na sprzedaż Produktów.
  9. Konto – baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień
    oraz historię zamówień.
    2
    10.Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez
    konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie.
    11.Przelew elektroniczny, BLIK, karta płatnicza – płatność wykonywana przez
    Klienta , poprzez zewnętrzy system płanotości iMoje, obsługiwany przez firmę ING
    Bank Śląski Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34, 40-086
    Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym KatowiceWschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
    KRS 0000005459, o kapitale zakładowym w kwocie 130 100 000 zł oraz kapitale
    wpłaconym w kwocie 130 100 000 zł, NIP 634-013-54-75, o międzynarodowym
    kodzie identyfikacyjnym w systemie SWIFT (BIC) – INGBPLPW i adresie poczty
    elektronicznej: info@ing.pl i numerze telefonu: 801 222 222, podlegający
    nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, ul. Piękna 20,
    00-549 Warszawa, prowadzący na podstawie zezwoleń Komisji Nadzoru
    Finansowego, działalność maklerską w wyodrębnionym organizacyjnie Biurze
    Maklerskim ING Banku Śląskiego S.A.
    §2 [POSTANOWIENIA OGÓLNE]
  10. Sprzedawca oświadcza, że posiada zezwolenie na detaliczną i hurtową
    sprzedaż Produktów o zawartości powyżej 18% alkoholu.
  11. Każdy Klient proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu przed
    złożeniem zamówienia na Produktu za pośrednictwem Serwisu.
    Wyrażenie zgody na stosowanie Regulaminu następuję poprzez
    zaznaczenie odpowiedniego checkbox’u podczas czynności zmierzających
    do zawarcia umowy i jest równoznaczne z akceptacją warunków
    Regulaminu.
  12. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z
    Regulaminem oraz przepisami obowiązującego prawa.
  13. Korzystanie z Serwisu wymaga spełnienia następujących minimalnych
    warunków technicznych:
    (a)oprogramowanie: dowolna przeglądarka internetowa obsługująca
    aplikację JavaScript oraz program umożliwiający podgląd Regulaminu
    zapisanego w formacie PDF (np. Adobe Reader możliwy do pobrania za
    pomocą strony internetowej www.adobe.com),
    (b)wymagania sprzętowe: urządzenie z dostępem do Internetu,
    procesor: architektura x 86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych
    architekturach, pamięć RAM: min. 256 MB, karta wideo i monitor o
    rozdzielczości Super XGA (1024×768) lub wyższej oraz mysz lub inny
    manipulator i klawiatura.
  14. Znaki towarowe użyte na witrynie Serwisu są zastrzeżone przez ich
    właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.
    § 3 [ZAŁOŻENIE KONTA LUB ZAKUPY BEZ REJESTRACJI]
    3
  15. Zamówienia w celu zakupu Produktów za pośrednictwem Serwisu można
    składać po dokonaniu rejestracji i utworzeniu Konta na stronie
    internetowej Serwisu lub bez dokonywania rejestracji, klikając opcję
    “kupuję bez rejestracji”. W przypadku dokonywania zakupów bez
    uprzedniej rejestracji nie jest tworzone Konto dla Klienta.
  16. Założenie Konta w Serwisie jest darmowe.
  17. W celu założenia Konta należy zrealizować następującą procedurę:
    (a)wypełnić formularz rejestracji dostępny w Serwisie, w tym określić hasło
    do Konta, które musi składać się z co najmniej 8 znaków. Hasło nie można
    zawierać polskich znaków.
    (b)w formularzu rejestracji należy obowiązkowo podać następujące dane:
    imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon – w celu realizacji zamówienia
    oraz PESEL – celu sprawdzenia czy Klient jest pełnoletni.
    (c) po wypełnieniu formularza rejestracji należy wybrać odpowiednią opcję
    potwierdzającą chęć założenia Konta (przycisk „Zarejestruj się”), a
    następnie aktywować Konto poprzez aktywację linku przesłanego na
    wskazany przez Klienta adres e-mail.
  18. Dostęp do Konta Klient uzyskuje po zalogowaniu na stronie Serwisu (tj.
    podaniu adresu e-mail oraz hasła).
  19. Klientowi nie wolno udostępniać danych do logowania do Konta osobom
    trzecim.
  20. Na podany przez Klienta adres e-mail przesyłane będą wiadomości
    systemowe niezbędne do realizacji składania zamówienia w Serwisie lub
    informacje techniczne.
  21. W przypadku naruszenia Regulaminu, Sprzedawca może usunąć Konto
    Klienta bądź zablokować dostęp do Konta.
  22. Konto może także zostać usunięte na żądanie Klienta wyrażone w emailu
    przesłanym na adres: biuro@premiumspirits.pl , w każdej chwili, bez
    podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat.
    Termin do usunięcia Konta przez Sprzedawcę wynosi 14 dni.
  23. Klient może dokonać zakupów w Sklepie także bez rejestracji, jednakże w
    takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta i funkcjonalności do niego
    przypisanych, np. zapamiętywania danych i historii zamówień.
    § 4 [OFERTA AKTULANYCH PRODUKTÓW]
  24. Aktualna oferta Produktów jest umieszczona w Serwisie.
  25. W przypadkach niezależnych od Sprzedawcy, a od producenta lub innych
    zewnętrznych podmiotów, zamówienie obejmujące produkty z powyższej
    oferty, może nie być zrealizowane i w takim przypadku Sprzedawca dokonuje
    zwrotu płatności.
  26. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do
    wyczerpania puli Produktów objętych tą formą sprzedaży.
    4
  27. Wszystkie ceny Produktów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają
    podatek VAT. Cena podana przy każdym z Produktów jest wiążąca w chwili
    złożenia przez Klienta zamówienia.
  28. Warunki ofert promocyjnych określają regulaminy poszczególnych promocji
    dostępne w Serwisie.
  29. Wszystkie umowy sprzedaży zawierane na postawie zamówień składanych w
    sposób opisany w Regulaminie są realizowane w Sklepie prowadzonym przez
    Sprzedawcę.
    § 5 [ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA]
  30. W celu zakup Produktów należy złożyć za pomocą Serwisu zamówienie oraz
    dokonać zapłaty należności za zamówione Produkty na zasadach określonych w
    Regulaminie.
  31. Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie w kolejnych podstronach
    Serwisu następujących czynności:
    (a)wybór rodzaju Produktu/Produktów dostępnych w Serwisie w chwili
    składania zamówienia,
    (b)wybór ilości Produktu/Produktów dostępnych w Serwisie w chwili
    składania zamówienia,
    (c) wybór opcji „dodaj”,
    (d)przejście do zakładki koszyk, która jest elementem oprogramowania
    Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty. W tym
    miejscu istnieje także możliwość ustalenia i modyfikacji danych w
    zamówieniu, w szczególności ilości Produktów,
    (e)wybór sposobu składania zamówienia: rejestracja i założenie Konta,
    zalogowanie się do Konta w przypadku jego wcześniejszego założenia lub
    zakupy bez rejestracji,
    (f) wybór jednej z podanych metod płatności,
    (g) wybór sposobu wydania Produktów,
    (h)złożenie oświadczenia o akceptacji warunków Regulaminu,
    (i) potwierdzenie informacji, iż Klient otrzymał informacje na temat
    przetwarzania jego danych osobowych,
    (j) złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „zapłać”.
  32. Złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „zapłać” powinno nastąpić nie
    później niż w ciągu 50 minut od dodania Produktów do koszyka. Upływ
    powyższego terminu powoduje usunięcie wybranych Produktów z koszyka i
    konieczność ponownego rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
    § 6 [PŁATNOŚĆ]
  33. Płatność za Produkty zamówione za pośrednictwem Serwisu możliwa będzie:
    (a) za pomocą Przelew elektroniczny, BLIK, karty płatniczej. W przypadku
    wyboru przelewu elektronicznego, Klient zostanie przekierowany na
    stronę www.imoje.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
    5
    (b)gotówką lub kartą płatniczą w Sklepie podczas odbioru zamówionych
    Produktów.
  34. W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt (a) i (b) płatność wynikająca z jednego
    zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać
    cenę wszystkich zamówionych Produktów, które zostaną wskazane na
    podsumowaniu zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo do wykonania
    płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne Produkty.
  35. Klient ma możliwość zapłaty za zamówione Produkty tylko za pomocą form
    płatności udostępnionych w Serwisie w czasie składania zamówienia.
  36. Płatność za pomocą przelewu elektronicznego, BLIK, kartay
    płatniczej (system iMoje) powinna być dokonana nie wcześniej niż w
    momencie złożenia zamówienia i nie później niż w ciągu 15 minut od złożenia
    zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności
    zamówienie Klienta zostanie anulowane, o czym Klient zostanie
    poinformowany wiadomością email wysłaną na adres email wskazany w
    zamówieniu. Momentem decydującym o wykonaniu płatności jest otrzymanie
    przez Sprzedawcę informacji o wykonaniu płatności.
    §6 [TERMIN REALIZACJI I WYDANIE PRODUKTÓW]
  37. Termin realizacji zamówień na Produkty złożone za pośrednictwem Serwisu nie
    będzie dłuższy niż 7 dni roboczych. W przypadku wydłużenia tego terminu, klient
    zostanie o tym poinformowany drogą mailową.
  38. Po zrealizowaniu zamówienia, w terminie opisanym w ust. 1 powyżej,
    Sprzedawca informuję Klienta, iż zamówienie jest gotowe do odbioru.
  39. Wydanie zamówionych Produktów za pośrednictwem Serwisu zawsze następuje
    w Sklepie.
  40. Odbiór zamówienia może nastąpić bezpośrednio przez Kupującego lub jego
    pełnomocnika, pod warunkiem, iż Kupujący lub pełnomocnik będzie osobą
    pełnoletnią posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz trzeźwą w
    chwili odbioru Produktów.
  41. Wydanie Produktów nastąpi po zaksięgowaniu płatności na konto bankowe
    Sprzedawcy lub po dokonaniu płatności w Sklepie.
  42. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkty bez wad.
    §7 [PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – W PRZYPADKU UMÓW ZAWARTYCH NA
    ODLEGŁOŚĆ]
  43. Zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na
    odległość (zamówienie złożone za pośrednictwem Serwisu) może od niej odstąpić
    bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty wydania Produktów przez
    Sprzedawcę na rzecz Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
    (pełnomocnika) w Sklepie.
    6
  44. W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć Sprzedającemu
    oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone na
    formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszego
    Regulaminu. Oświadczenie powinno być wysłane do Sprzedającego pocztą na
    adres jego siedziby. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy (21 dni)
    należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu.
  45. Klient, który odstępuje od umowy, zobowiązany jest zwrócić wydane mu
    Produkty. Zwrot Produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak
    niż w terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracane Produkty
    należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć wraz z dowodem zakupu na adres
    Sklepu.
  46. Klient zobowiązany jest do dostarczenia zwracanych Produktów bez wad. Klient
    ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem
    korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  47. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt
    odesłania Produktów nie podlega zwrotowi – obciąża Klienta.
  48. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich
    dokonanych przez Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
    dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w sposób wskazany przez Klienta.
  49. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta
    do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta
    dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    § 8 [REKLAMACJE]
  50. Wszelkie zastrzeżenia co do zakupionych Produktów oraz usług świadczonych
    przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, polegających na dokonywaniu
    czynności związanych z zamówieniem Produktów (np. komunikacja mailowa z
    Klientem, prowadzenie formularza na stronie www), Klient może zgłaszać
    mailowo pod adresem biuro@premiumspirits.pl lub pisemnie na adres: B&W
    PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825)
    przy ul. Granicznej 30.
  51. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta (tj. imię, nazwisko
    oraz adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji, na który ma być
    wysłana odpowiedź na reklamację) oraz szczegółowy opis problemu.
  52. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamacje w terminie 30 dni od dnia
    otrzymania przez niego zgłoszenia reklamacyjnego. Prawo do składania
    reklamacji przysługuje wyłącznie Klientom.
  53. Reklamacje mogą być przesyłane nie później niż w termie 14 dni od daty
    powzięcia przez Klienta informacji o sytuacji lub zdarzeniu, które było
    7
    przyczyną reklamacji. O momencie złożenia reklamacji decyduje data wysłania
    reklamacji na adres wskazany w ust. 1 powyżej. Reklamacja wysłana po
    upływie powyższego terminu nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków
    prawnych.
  54. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność prawną w przypadku nienależytego
    spełnienia świadczenia.
  55. Prawo przedsiębiorcy: Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach
    związanych z prowadzoną działalnością, ale nieposiadający dla kupującego
    charakteru zawodowego, ma prawo do odstąpienia od umowy oraz reklamacji
    w ciągu 14 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z tego prawa, przedsiębiorca
    musi postępować zgodnie z ust. 1-5 powyżej.
    § 9 [DANE OSOBOWE]
  56. Przy składaniu zamówienia Klient proszony jest o podanie swoich danych
    osobowych, niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży Produktów.
  57. Administratorem danych osobowych jest B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o.
    z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Granicznej 30,
    wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS
    pod nr 0000704738, NIP: 7010777633, REGON: 368827450, z kapitałem
    zakładowym 100 000zł Kontakt: e-mail: biuro@premiumspirits.pl, tel.:
    515727767, (zwany dalej także jako: „Sprzedawca.”).
  58. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM
    PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
    danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
    uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
    zwanych dalej jako „RODO”) oraz zgodnie ze stosownymi przepisami
    krajowymi.
  59. Sprzedawca przetwarza dane Klientów w celu:
    (a) rejestracji Konta Klienta zgodnie z § 3 Regulaminu (podstawa prawna
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Sprzedawca będzie przetwarzał dane
    Klientów w tym celu do czasu wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie
    danych lub żądania usunięcia danych.
    (b)zawarcia umowy sprzedaży Produktów, a następnie w celu
    wykonania umowy i związanych z tym rozliczeń i dopełnieniem
    wymogów prawa w tym zakresie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit
    b i c RODO). Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klientów
    do czasu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczonymi
    usługami lub zakupem Produktów.
    8
    (c) realizacji obowiązków rachunkowych, podatkowych oraz
    statystycznych ciążących na Sprzedawcy (podstawa prawna: art. 6
    ust. 1 lit. c RODO) przez okres wskazanych w przepisach prawa.
    (d)zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa
    prawna: art. 6 ust. 1 lit. f i c RODO) do czasu przedawnienia tych
    roszczeń zgodnie z terminami określonymi w przepisach prawa.
    (e)wykonywania prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
    Sprzedawcę tj. zapewnienie Klientom najwyższej jakości usług, w
    tym działań dotyczących zgłoszonych uwag i reklamacji (podstawa
    prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Sprzedawca będzie przetwarzał dane
    osobowe Klientów do zakończenia obsługi takich spraw, chyba że w
    określonym przypadku niezbędne będzie ich przechowywanie przez
    okres wynikający z przepisów prawa.
  60. Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne, jednakże jest konieczne
    do zawarcia założenia Konta i zawarcia umowy sprzedaży Produktów, a
    następnie zrealizowania umowy. W razie odmowy podania tych danych,
    założenie Konta nie będzie możliwe, a umowa sprzedaży Produktów nie będzie
    mogła zostać zawarta, a co sprawi, że Produkty nie będą wydane na rzecz
    Klienta.
  61. W zakresie w jakim dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie jego
    zgody, ich podanie jest dobrowolne, a zgoda może być przez wycofana
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
    którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  62. Odbiorcami danych osobowych Klientów mogę być uprawnieni pracownicy
    Sprzedawcy oraz podmioty współpracujące z Sprzedawcą Dotyczy to firm,
    które świadczą usługi dla Sprzedawcy np. dostawy usług IT, podmioty
    świadczące usługi audytu, doradcze i księgowe, firmy świadczące usługi
    marketingowe, kurierskie lub pocztowe. Ponadto dane osobowe związane z
    zakupem Produktów będą udostępniane ING Bank Śląski Spółka Akcyjna z
    siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice, wpisany do
    Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód Wydział
    VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
    0000005459 – w przypadku płatności dokonywanych Przelewem
    elektronicznym, BLIKIEM lub kartą płatniczą.
  63. Klient ma prawa do: żądania dostępu do swoich danych osobowych,
    sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych
    osobowych, usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie, przenoszenia
    danych i otrzymania ich od Sprzedawcy w ustrukturyzowanym formacie.
  64. Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    9
    10.Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
    gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego
    interesu Sprzedawcy, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją Klienta.
    11.Dane osobowe Klienta nie podlegają profilowaniu, ani podobnemu
    podejmowaniu decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym
    przetwarzaniu.
    12.Sprzedawca nie przekazuje danych osobowych Klienta poza Europejski Obszar
    Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię).
    § 10 [OBSŁUGA TECHNICZNA I PRZERWY TECHNICZNE]
  65. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za
    której pośrednictwem Klienci składają zamówienia na Produkty. Sprzedawca
    nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane
    zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia urządzeń,
    komputerów oraz sposób ich konfiguracji a także za ustawienia lub przerwy w
    świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
  66. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i
    nieprzerwane funkcjonowanie Serwisu. Sprzedawca wyjaśnia, że mogą
    wystąpić awarie i błędy techniczne spowodowane kłopotami ze sprzętem bądź
    oprogramowaniem. W każdym przypadku Sprzedawca stara się jak najszybciej
    ograniczyć negatywne skutki awarii lub błędów.
  67. Sprzedawca zastrzega, że korzystanie z Serwisu odbywa się na koszt i ryzyko
    Klienta. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji, że korzystanie z Serwisu
    będzie przebiegało bez błędów czy przerw.
  68. Sprzedawca zastrzega możliwość wykonywania okresowych przerwy
    technicznych w celu wprowadzana odpowiednich zmian w systemach
    informatycznych. Aby przerwy techniczne nie były uciążliwe dla Klientów,
    Sprzedawca w miarę możliwości będzie planować je na godzinach nocnych.
    § 11 [POSTANOWIENIA KOŃCOWE]
  69. Regulamin dostępny jest na www.premiumspirits.pl.
  70. Regulamin jest regulaminem w znaczeniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002
    r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  71. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej
    Serwisu, gdzie możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie za
    pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  72. Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt
    5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
  73. Sprzedawca zastrzega, że Regulamin może ulec zmianie. W przypadku
    zmiany Regulaminu Sprzedawca zobowiązuje się do umieszczenia
    informacji o tym fakcie w Sklepie z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.
    Data wejścia w życie nowego regulaminu będzie jednoznacznie określona
    10
    w treści nowego Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą
    regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili
    zawarcia umowy). Dodatkowo, Klienci będący Konsumentami zostaną o
    poinformowani o zmianach Regulaminu drogą e-mailową odpowiednio
    wcześniej, tj. na co najmniej czternaście dni przed wejściem w życie zmiany
    Regulaminu. W przypadku nie wyrażenia zgody na treść nowego
    regulaminu Klient powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu
    czternastu dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
  74. Postanowień Regulaminu nie stosuje się w takim zakresie, w jakim
    bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa odmiennie kształtują prawa i
    obowiązki Klientów i Sprzedawcy.
  75. W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy stronami Klient, będący
    Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu Konsument
    może zwrócić się o interwencję rzecznika praw konsumenta lub skorzystać
    z mediacji, z tym zastrzeżeniem, iż mediacja jest dobrowolna i Sprzedawca
    musi wyrazić na nią zgodę. Dostęp do wskazanych procedur jest opisany w
    polskim Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ustawie o ochronie
    konkurencji i konsumentów.
  76. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu dostarczania przez niego
    do systemów teleinformatycznych treści powodujących zachwianie pracy
    lub przeciążenie systemów teleinformatycznych lub naruszających dobra
    osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub będących niezgodnymi
    z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  77. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.02.2021r.
    Załącznik nr 1 do Regulaminu.
    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
    – Adresat: B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-
    825) przy ul. Granicznej 30, tel 515727767, e-mail: biuro@premiumspirits.pl
    – Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od
    11
    umowy sprzedaży ____________________________ (do uzupełnienia)
    – Data zawarcia umowy:
    – Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
    – Adres konsumenta(-ów):
    – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
    – Data

REGISTER

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our Polityka prywatności.