1
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
§1 [DEFINICJE]
Użyte w niniejszym dokumencie pojęcia posiadają następujące definicję:
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin określający zasady korzystania z
elektronicznej platformy do składania zamówień na napoje alkoholowe w serwisie
internetowym dostępnym pod linkiem: premiumspirits.pl. - Sprzedawca – B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku
Mazowieckim (05-825) przy ul. Granicznej 30, wpisanej do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000704738, NIP:
7010777633, REGON: 368827450, z kapitałem zakładowym w wysokości
100 000zł, telefon:515727767, e-mail; biuro@premiumspirits.pl. - Sklep – stacjonarny punkt sprzedaży detalicznej i hurtowej napojów
alkoholowych przez Sprzedawcę zlokalizowany: Chrzanów Mały 44, 05-825
Grodzisk Mazowiecki - Serwis– platforma elektroniczna prowadzona pod linkiem premiumspirits.pl
przez Sprzedawcę i służąca do składania zamówień na Produkty przez Klinetów. - Produkty – asortyment napojów alkoholowych dostępny i prezentowany w
Serwisie. - Klient:
(a) konsument (osoba dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową),
który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
(b) osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do
czynności prawnych dokonująca czynności prawnej związanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową, lub
(c) osoba prawna, lub
(d)jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której
przepisy prawa przyznają zdolność prawną,
-inicjująca kontakt ze Sprzedawcą w celu zawarcia umowy sprzedaży detalicznej
lub hurtowej Produktów. - Umowa sprzedaży detalicznej – jest to umowa sprzedaży Produktów zawierana
pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, w której zamówienie zostanie złożone za
pośrednictwem Serwisu, a wydanie Produktów nastąpi w Sklepie. - Umowa sprzedaży hurtowej – jest to umowa sprzedaży Produktów w celu
dalszej ich odsprzedaży przez Klienta innym przedsiębiorcom posiadającym
właściwe zezwolenia, której zamówienie zostaje złożone za pośrednictwem
Serwisu, zaś wydanie Produktów nastąpi w Sklepie. Warunkiem zawarcia takiej
umowy jest posiadanie przez Klineta zezwolenia na sprzedaż Produktów. - Konto – baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień
oraz historię zamówień.
2
10.Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez
konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie.
11.Przelew elektroniczny, BLIK, karta płatnicza – płatność wykonywana przez
Klienta , poprzez zewnętrzy system płanotości iMoje, obsługiwany przez firmę ING
Bank Śląski Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34, 40-086
Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym KatowiceWschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000005459, o kapitale zakładowym w kwocie 130 100 000 zł oraz kapitale
wpłaconym w kwocie 130 100 000 zł, NIP 634-013-54-75, o międzynarodowym
kodzie identyfikacyjnym w systemie SWIFT (BIC) – INGBPLPW i adresie poczty
elektronicznej: info@ing.pl i numerze telefonu: 801 222 222, podlegający
nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, ul. Piękna 20,
00-549 Warszawa, prowadzący na podstawie zezwoleń Komisji Nadzoru
Finansowego, działalność maklerską w wyodrębnionym organizacyjnie Biurze
Maklerskim ING Banku Śląskiego S.A.
§2 [POSTANOWIENIA OGÓLNE] - Sprzedawca oświadcza, że posiada zezwolenie na detaliczną i hurtową
sprzedaż Produktów o zawartości powyżej 18% alkoholu. - Każdy Klient proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu przed
złożeniem zamówienia na Produktu za pośrednictwem Serwisu.
Wyrażenie zgody na stosowanie Regulaminu następuję poprzez
zaznaczenie odpowiedniego checkbox’u podczas czynności zmierzających
do zawarcia umowy i jest równoznaczne z akceptacją warunków
Regulaminu. - Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z
Regulaminem oraz przepisami obowiązującego prawa. - Korzystanie z Serwisu wymaga spełnienia następujących minimalnych
warunków technicznych:
(a)oprogramowanie: dowolna przeglądarka internetowa obsługująca
aplikację JavaScript oraz program umożliwiający podgląd Regulaminu
zapisanego w formacie PDF (np. Adobe Reader możliwy do pobrania za
pomocą strony internetowej www.adobe.com),
(b)wymagania sprzętowe: urządzenie z dostępem do Internetu,
procesor: architektura x 86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych
architekturach, pamięć RAM: min. 256 MB, karta wideo i monitor o
rozdzielczości Super XGA (1024×768) lub wyższej oraz mysz lub inny
manipulator i klawiatura. - Znaki towarowe użyte na witrynie Serwisu są zastrzeżone przez ich
właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.
§ 3 [ZAŁOŻENIE KONTA LUB ZAKUPY BEZ REJESTRACJI]
3 - Zamówienia w celu zakupu Produktów za pośrednictwem Serwisu można
składać po dokonaniu rejestracji i utworzeniu Konta na stronie
internetowej Serwisu lub bez dokonywania rejestracji, klikając opcję
“kupuję bez rejestracji”. W przypadku dokonywania zakupów bez
uprzedniej rejestracji nie jest tworzone Konto dla Klienta. - Założenie Konta w Serwisie jest darmowe.
- W celu założenia Konta należy zrealizować następującą procedurę:
(a)wypełnić formularz rejestracji dostępny w Serwisie, w tym określić hasło
do Konta, które musi składać się z co najmniej 8 znaków. Hasło nie można
zawierać polskich znaków.
(b)w formularzu rejestracji należy obowiązkowo podać następujące dane:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon – w celu realizacji zamówienia
oraz PESEL – celu sprawdzenia czy Klient jest pełnoletni.
(c) po wypełnieniu formularza rejestracji należy wybrać odpowiednią opcję
potwierdzającą chęć założenia Konta (przycisk „Zarejestruj się”), a
następnie aktywować Konto poprzez aktywację linku przesłanego na
wskazany przez Klienta adres e-mail. - Dostęp do Konta Klient uzyskuje po zalogowaniu na stronie Serwisu (tj.
podaniu adresu e-mail oraz hasła). - Klientowi nie wolno udostępniać danych do logowania do Konta osobom
trzecim. - Na podany przez Klienta adres e-mail przesyłane będą wiadomości
systemowe niezbędne do realizacji składania zamówienia w Serwisie lub
informacje techniczne. - W przypadku naruszenia Regulaminu, Sprzedawca może usunąć Konto
Klienta bądź zablokować dostęp do Konta. - Konto może także zostać usunięte na żądanie Klienta wyrażone w emailu
przesłanym na adres: biuro@premiumspirits.pl , w każdej chwili, bez
podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat.
Termin do usunięcia Konta przez Sprzedawcę wynosi 14 dni. - Klient może dokonać zakupów w Sklepie także bez rejestracji, jednakże w
takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta i funkcjonalności do niego
przypisanych, np. zapamiętywania danych i historii zamówień.
§ 4 [OFERTA AKTULANYCH PRODUKTÓW] - Aktualna oferta Produktów jest umieszczona w Serwisie.
- W przypadkach niezależnych od Sprzedawcy, a od producenta lub innych
zewnętrznych podmiotów, zamówienie obejmujące produkty z powyższej
oferty, może nie być zrealizowane i w takim przypadku Sprzedawca dokonuje
zwrotu płatności. - Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do
wyczerpania puli Produktów objętych tą formą sprzedaży.
4 - Wszystkie ceny Produktów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają
podatek VAT. Cena podana przy każdym z Produktów jest wiążąca w chwili
złożenia przez Klienta zamówienia. - Warunki ofert promocyjnych określają regulaminy poszczególnych promocji
dostępne w Serwisie. - Wszystkie umowy sprzedaży zawierane na postawie zamówień składanych w
sposób opisany w Regulaminie są realizowane w Sklepie prowadzonym przez
Sprzedawcę.
§ 5 [ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA] - W celu zakup Produktów należy złożyć za pomocą Serwisu zamówienie oraz
dokonać zapłaty należności za zamówione Produkty na zasadach określonych w
Regulaminie. - Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie w kolejnych podstronach
Serwisu następujących czynności:
(a)wybór rodzaju Produktu/Produktów dostępnych w Serwisie w chwili
składania zamówienia,
(b)wybór ilości Produktu/Produktów dostępnych w Serwisie w chwili
składania zamówienia,
(c) wybór opcji „dodaj”,
(d)przejście do zakładki koszyk, która jest elementem oprogramowania
Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty. W tym
miejscu istnieje także możliwość ustalenia i modyfikacji danych w
zamówieniu, w szczególności ilości Produktów,
(e)wybór sposobu składania zamówienia: rejestracja i założenie Konta,
zalogowanie się do Konta w przypadku jego wcześniejszego założenia lub
zakupy bez rejestracji,
(f) wybór jednej z podanych metod płatności,
(g) wybór sposobu wydania Produktów,
(h)złożenie oświadczenia o akceptacji warunków Regulaminu,
(i) potwierdzenie informacji, iż Klient otrzymał informacje na temat
przetwarzania jego danych osobowych,
(j) złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „zapłać”. - Złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „zapłać” powinno nastąpić nie
później niż w ciągu 50 minut od dodania Produktów do koszyka. Upływ
powyższego terminu powoduje usunięcie wybranych Produktów z koszyka i
konieczność ponownego rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
§ 6 [PŁATNOŚĆ] - Płatność za Produkty zamówione za pośrednictwem Serwisu możliwa będzie:
(a) za pomocą Przelew elektroniczny, BLIK, karty płatniczej. W przypadku
wyboru przelewu elektronicznego, Klient zostanie przekierowany na
stronę www.imoje.pl bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
5
(b)gotówką lub kartą płatniczą w Sklepie podczas odbioru zamówionych
Produktów. - W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt (a) i (b) płatność wynikająca z jednego
zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać
cenę wszystkich zamówionych Produktów, które zostaną wskazane na
podsumowaniu zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo do wykonania
płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne Produkty. - Klient ma możliwość zapłaty za zamówione Produkty tylko za pomocą form
płatności udostępnionych w Serwisie w czasie składania zamówienia. - Płatność za pomocą przelewu elektronicznego, BLIK, kartay
płatniczej (system iMoje) powinna być dokonana nie wcześniej niż w
momencie złożenia zamówienia i nie później niż w ciągu 15 minut od złożenia
zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności
zamówienie Klienta zostanie anulowane, o czym Klient zostanie
poinformowany wiadomością email wysłaną na adres email wskazany w
zamówieniu. Momentem decydującym o wykonaniu płatności jest otrzymanie
przez Sprzedawcę informacji o wykonaniu płatności.
§6 [TERMIN REALIZACJI I WYDANIE PRODUKTÓW] - Termin realizacji zamówień na Produkty złożone za pośrednictwem Serwisu nie
będzie dłuższy niż 7 dni roboczych. W przypadku wydłużenia tego terminu, klient
zostanie o tym poinformowany drogą mailową. - Po zrealizowaniu zamówienia, w terminie opisanym w ust. 1 powyżej,
Sprzedawca informuję Klienta, iż zamówienie jest gotowe do odbioru. - Wydanie zamówionych Produktów za pośrednictwem Serwisu zawsze następuje
w Sklepie. - Odbiór zamówienia może nastąpić bezpośrednio przez Kupującego lub jego
pełnomocnika, pod warunkiem, iż Kupujący lub pełnomocnik będzie osobą
pełnoletnią posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz trzeźwą w
chwili odbioru Produktów. - Wydanie Produktów nastąpi po zaksięgowaniu płatności na konto bankowe
Sprzedawcy lub po dokonaniu płatności w Sklepie. - Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkty bez wad.
§7 [PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – W PRZYPADKU UMÓW ZAWARTYCH NA
ODLEGŁOŚĆ] - Zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na
odległość (zamówienie złożone za pośrednictwem Serwisu) może od niej odstąpić
bez podania przyczyny w ciągu 21 dni od daty wydania Produktów przez
Sprzedawcę na rzecz Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
(pełnomocnika) w Sklepie.
6 - W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć Sprzedającemu
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone na
formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszego
Regulaminu. Oświadczenie powinno być wysłane do Sprzedającego pocztą na
adres jego siedziby. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy (21 dni)
należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu. - Klient, który odstępuje od umowy, zobowiązany jest zwrócić wydane mu
Produkty. Zwrot Produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak
niż w terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracane Produkty
należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć wraz z dowodem zakupu na adres
Sklepu. - Klient zobowiązany jest do dostarczenia zwracanych Produktów bez wad. Klient
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem
korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt
odesłania Produktów nie podlega zwrotowi – obciąża Klienta. - W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich
dokonanych przez Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w sposób wskazany przez Klienta. - Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta
do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta
dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 8 [REKLAMACJE] - Wszelkie zastrzeżenia co do zakupionych Produktów oraz usług świadczonych
przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, polegających na dokonywaniu
czynności związanych z zamówieniem Produktów (np. komunikacja mailowa z
Klientem, prowadzenie formularza na stronie www), Klient może zgłaszać
mailowo pod adresem biuro@premiumspirits.pl lub pisemnie na adres: B&W
PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825)
przy ul. Granicznej 30. - Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta (tj. imię, nazwisko
oraz adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji, na który ma być
wysłana odpowiedź na reklamację) oraz szczegółowy opis problemu. - Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamacje w terminie 30 dni od dnia
otrzymania przez niego zgłoszenia reklamacyjnego. Prawo do składania
reklamacji przysługuje wyłącznie Klientom. - Reklamacje mogą być przesyłane nie później niż w termie 14 dni od daty
powzięcia przez Klienta informacji o sytuacji lub zdarzeniu, które było
7
przyczyną reklamacji. O momencie złożenia reklamacji decyduje data wysłania
reklamacji na adres wskazany w ust. 1 powyżej. Reklamacja wysłana po
upływie powyższego terminu nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków
prawnych. - Sprzedawca ponosi odpowiedzialność prawną w przypadku nienależytego
spełnienia świadczenia. - Prawo przedsiębiorcy: Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach
związanych z prowadzoną działalnością, ale nieposiadający dla kupującego
charakteru zawodowego, ma prawo do odstąpienia od umowy oraz reklamacji
w ciągu 14 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z tego prawa, przedsiębiorca
musi postępować zgodnie z ust. 1-5 powyżej.
§ 9 [DANE OSOBOWE] - Przy składaniu zamówienia Klient proszony jest o podanie swoich danych
osobowych, niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży Produktów. - Administratorem danych osobowych jest B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o.
z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Granicznej 30,
wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS
pod nr 0000704738, NIP: 7010777633, REGON: 368827450, z kapitałem
zakładowym 100 000zł Kontakt: e-mail: biuro@premiumspirits.pl, tel.:
515727767, (zwany dalej także jako: „Sprzedawca.”). - Dane osobowe Klienta będą przetwarzane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
zwanych dalej jako „RODO”) oraz zgodnie ze stosownymi przepisami
krajowymi. - Sprzedawca przetwarza dane Klientów w celu:
(a) rejestracji Konta Klienta zgodnie z § 3 Regulaminu (podstawa prawna
art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Sprzedawca będzie przetwarzał dane
Klientów w tym celu do czasu wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie
danych lub żądania usunięcia danych.
(b)zawarcia umowy sprzedaży Produktów, a następnie w celu
wykonania umowy i związanych z tym rozliczeń i dopełnieniem
wymogów prawa w tym zakresie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit
b i c RODO). Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klientów
do czasu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczonymi
usługami lub zakupem Produktów.
8
(c) realizacji obowiązków rachunkowych, podatkowych oraz
statystycznych ciążących na Sprzedawcy (podstawa prawna: art. 6
ust. 1 lit. c RODO) przez okres wskazanych w przepisach prawa.
(d)zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa
prawna: art. 6 ust. 1 lit. f i c RODO) do czasu przedawnienia tych
roszczeń zgodnie z terminami określonymi w przepisach prawa.
(e)wykonywania prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Sprzedawcę tj. zapewnienie Klientom najwyższej jakości usług, w
tym działań dotyczących zgłoszonych uwag i reklamacji (podstawa
prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Sprzedawca będzie przetwarzał dane
osobowe Klientów do zakończenia obsługi takich spraw, chyba że w
określonym przypadku niezbędne będzie ich przechowywanie przez
okres wynikający z przepisów prawa. - Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne, jednakże jest konieczne
do zawarcia założenia Konta i zawarcia umowy sprzedaży Produktów, a
następnie zrealizowania umowy. W razie odmowy podania tych danych,
założenie Konta nie będzie możliwe, a umowa sprzedaży Produktów nie będzie
mogła zostać zawarta, a co sprawi, że Produkty nie będą wydane na rzecz
Klienta. - W zakresie w jakim dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie jego
zgody, ich podanie jest dobrowolne, a zgoda może być przez wycofana
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcami danych osobowych Klientów mogę być uprawnieni pracownicy
Sprzedawcy oraz podmioty współpracujące z Sprzedawcą Dotyczy to firm,
które świadczą usługi dla Sprzedawcy np. dostawy usług IT, podmioty
świadczące usługi audytu, doradcze i księgowe, firmy świadczące usługi
marketingowe, kurierskie lub pocztowe. Ponadto dane osobowe związane z
zakupem Produktów będą udostępniane ING Bank Śląski Spółka Akcyjna z
siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice, wpisany do
Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód Wydział
VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0000005459 – w przypadku płatności dokonywanych Przelewem
elektronicznym, BLIKIEM lub kartą płatniczą. - Klient ma prawa do: żądania dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie, przenoszenia
danych i otrzymania ich od Sprzedawcy w ustrukturyzowanym formacie. - Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9
10.Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego
interesu Sprzedawcy, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją Klienta.
11.Dane osobowe Klienta nie podlegają profilowaniu, ani podobnemu
podejmowaniu decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu.
12.Sprzedawca nie przekazuje danych osobowych Klienta poza Europejski Obszar
Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię).
§ 10 [OBSŁUGA TECHNICZNA I PRZERWY TECHNICZNE] - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za
której pośrednictwem Klienci składają zamówienia na Produkty. Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane
zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia urządzeń,
komputerów oraz sposób ich konfiguracji a także za ustawienia lub przerwy w
świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet. - Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i
nieprzerwane funkcjonowanie Serwisu. Sprzedawca wyjaśnia, że mogą
wystąpić awarie i błędy techniczne spowodowane kłopotami ze sprzętem bądź
oprogramowaniem. W każdym przypadku Sprzedawca stara się jak najszybciej
ograniczyć negatywne skutki awarii lub błędów. - Sprzedawca zastrzega, że korzystanie z Serwisu odbywa się na koszt i ryzyko
Klienta. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji, że korzystanie z Serwisu
będzie przebiegało bez błędów czy przerw. - Sprzedawca zastrzega możliwość wykonywania okresowych przerwy
technicznych w celu wprowadzana odpowiednich zmian w systemach
informatycznych. Aby przerwy techniczne nie były uciążliwe dla Klientów,
Sprzedawca w miarę możliwości będzie planować je na godzinach nocnych.
§ 11 [POSTANOWIENIA KOŃCOWE] - Regulamin dostępny jest na www.premiumspirits.pl.
- Regulamin jest regulaminem w znaczeniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002
r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. - Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej
Serwisu, gdzie możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie za
pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. - Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt
5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. - Sprzedawca zastrzega, że Regulamin może ulec zmianie. W przypadku
zmiany Regulaminu Sprzedawca zobowiązuje się do umieszczenia
informacji o tym fakcie w Sklepie z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.
Data wejścia w życie nowego regulaminu będzie jednoznacznie określona
10
w treści nowego Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą
regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili
zawarcia umowy). Dodatkowo, Klienci będący Konsumentami zostaną o
poinformowani o zmianach Regulaminu drogą e-mailową odpowiednio
wcześniej, tj. na co najmniej czternaście dni przed wejściem w życie zmiany
Regulaminu. W przypadku nie wyrażenia zgody na treść nowego
regulaminu Klient powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu
czternastu dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. - Postanowień Regulaminu nie stosuje się w takim zakresie, w jakim
bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa odmiennie kształtują prawa i
obowiązki Klientów i Sprzedawcy. - W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy stronami Klient, będący
Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu Konsument
może zwrócić się o interwencję rzecznika praw konsumenta lub skorzystać
z mediacji, z tym zastrzeżeniem, iż mediacja jest dobrowolna i Sprzedawca
musi wyrazić na nią zgodę. Dostęp do wskazanych procedur jest opisany w
polskim Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ustawie o ochronie
konkurencji i konsumentów. - Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu dostarczania przez niego
do systemów teleinformatycznych treści powodujących zachwianie pracy
lub przeciążenie systemów teleinformatycznych lub naruszających dobra
osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub będących niezgodnymi
z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. - Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.02.2021r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-
825) przy ul. Granicznej 30, tel 515727767, e-mail: biuro@premiumspirits.pl
– Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od
11
umowy sprzedaży ____________________________ (do uzupełnienia)
– Data zawarcia umowy:
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
– Adres konsumenta(-ów):
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data